Tuesday, June 28, 2011

Sweetie pie forever

Hello assalammualaikum,

Hujan pada petang ini membuatkan aku menjadi terlalu kenyang kenyang dan kenyang sambil menghirup angin yang sejuk . Subhanallah! Tenang je hati. And again , Im supposed not to do it again . What is it ? Yelah mak dah kejut pagi2 suruh sahur . And again memang aku tak terjaga. Haha . Oh before that , Im fasting again! Hello? Aku kena ganti 8days okay? What the hell teruk nya aku last minute baru nak buat tu semua kan . And now just leave , Im repeat 'just leave' 6days . Hahaha banyak tak banyak tak ? Okay bagus dah angguk . Fuhhh semmputtttt tangann menaip nye. Hihihi. Idk kenapa hari nih hujan tak henti2 . Okay ada lah henti nya jugak, Itu pun sekejap2 je kan. Maybe hujan rahmat kan . Bersamaan pulak harini Israk Mikraj kan .

Harini entah lah aktiviti apa pun aku tak tahu . Aku dok tengok semua orang tidur je nih ape kes pulak ? Tahu lah hujan kan memang sodap tidur , hahaha . Afiq pun bangun lambat I guess. Reply my text punya berejam nak tggu . Actually nak luah lah somethng dekat dia kan . So nak buat mcm mana. Tggu dia bangun as well . Err sumpah bosan aku ghase . Kau kasi aku excercise maths fom4 & 5 punya aku dah boleh siap kan harini jgak aku ghase. Disebab kan bosan kan? Tolong faham sikit. Hish! Errr I've nothing to sharing . Nak tengok utube nak tngok maharaja lawak , Sepah . What , I guess entah berapa kali aku repeat banyak kali . Hahaha sakai pulak aku rasa. Okbye


Okay dia nih watak sampingan je kot. Nk cakap , mana2 celah kau kasi je kat dia confirm sangat dia boleh lelap siap berdengkur. Kau hado ? Takdo kan? Hahh die je hebat aku agak . Haahaha . Benny , please jangan keluaq air liuq ye sayang . Muah

*Oh ye , lupa nak cakap . Harini rumah kite dah okay . I means before this ada masalah air sikit . Sakit mental jugak dibuatnya. Its okay ah tu semua kan , at list dpt rasa hidup susah kau tahu? Eh eh saye dah okay dengan ehem2. Hihi even lama dah okay tapi terlambat nak story kat sini kan. Kbye 

No comments:

Post a Comment