Friday, July 22, 2011

KPMAM Roomates

Hello Assalammualaikum,

Terasa lame gilewwww aku tak update belogg . Hello dah jadik student kan tolong sedar sikit yana boleh tak? Kalau 24/7 nak hadap segala laman so-si-al nih baek kau tak yah nak further study ye tak . Baek duduk rumah then kawen dengan Afiq, opssss terlebihh mebihhh . Har har okay over nyewww. Actually nak lah jugak gewwdikk cerita sikit pasal life at KPMAM yang terlampau best and terlampau terpencil nak mampuih nih hah . Mehh laaa kak limah nk citeww sikit mehh. Atotototo. Okay lah actually . Mula2 masuk memang mcm org bodoh jewwww . Dapat pulak bilik dua orang tapi terpaksa tambah katil so jadi tiga kan ? So imagine pleaseee korangg ? Dengan keciknyaa bilik dengan nak bentang sejadahnye tah kat mana2 tu. Boleh imagine sendri kan ? So cenggitu laa beginning dia kan. Mcm bodoh sikit la. Haha teruknya muluttt sejak duduk corokk ni kan.

So itu beginning dia la kan . Nak taknak terpaksa lah terima seadanyaa kan. Best duduk dengan sorang senior nih . Dia sporting sangat . Nama dia kak momon. Hihi . Tapi skrg dah pindah bilik 5 orang. Yang bestnyaaa bilik kitorg special case sikit la . Ada tar kaler hijau  . Kau hadooo? Hahah tadoo kann. Hahh kitorg adoo . Hahaha . Orentasi memang sumpah terbaikk wa cakap brooo! Hahaha serious memang bestt sangatt . Paling best part kena rocall pukul 2 pagi smpai lah subuh tak dapat tidur itu paling teruk pena aku kena lah . Lagi2 kena berdiri for almost hour , memang sumpah nak mencarut je la aku ghasee. Puiii!

Ini paling kelakar aku ghase. Time kena berdiri boleh tertidur , kau bayang kan la camno ghoman ea kan ? Bayang kan jelaaa . Sambil berdiri boleh tidur. Nasib tak mimpi sambil berdengkur. Kau boleh buat cenggituh? Sumpah macam nak balek nak jerit nama mak ayahh suruh jemput time tu jugak . Haha macam mengada sikit kann. What so ever laaa . Story pasal classs pulak kan . So far okay la . Subj favourite aku la kan , busniess maths english . Dua tu je kot. Hihi. Acc dengan business memang aku still ternganga dalam class. Hihi sorry miss and madam . Still cant catch up that subjek. Aku mmg blur sikit kalau tenga belaja that subjek. Slow2 laa kan lama2 bole lerrrrr. So nak introduce sikit roomate aku yang terbaek dari ganu kuantan negeri9 and kedah nih . Hihi



Dari kanan la kan yang depan , nama dia Ila , Aida , Sya and me. Oh actually yang aida tu bukan our roomate dia suka enterferem sikit. Hihi aida cantik kan. Dia baek. Okay tanak puji2 nanti dia mimpi2 aku . Hehe


Yayyyy tuuhh diaaaa gadis2 tak berapa nak melayu dah mai. Hihi. Dari kanan , Ain , me, Ila , Sya and Iffa . Nih baru roomate aku . Terbaek dari Gua Tempurung . The best koranggg . Memang otak aku tak tahu jenis ape korang ni . Hahaha ly guys (;


Btw guys , im homesick . Seriously! Please , nak TTJ sikalang :(

1 comment:

  1. cecehh, yana now sudh jadi student lahh :) auwww ! haha ^^ ehh wokk , ramai kawan :p untung lerr !

    ReplyDelete