Saturday, June 25, 2011

Everyday Im boring

Hello assalammualaikum ,

Hey peeps you know what Im feel just now? Ya allah , my day was so boring tahap dewa . Kau hado ? Takdo kan ? Hahaha . Actually not everyday lah kan aku nak rasa boring macam nih. And someone special was complete my day . My family also , they're amazing I toldd you nyahhhhh, ngaummm . Lol. Okay bila nak study? Ramai yang dah tanya aku macam nih . Aku daftar 5.7 nih . Okay ? Anything aku akan cerita for my next post yeah. Okay sekarang nih pun dah seriously aku sedih nak tinggal kan everything yang ada kat ruma nih. Ape yang everything ? Okay banyak sangat faham? Susah nk cakap . And selama aku hidup ,Im never far from my family . Seriously , dengar macam kolot kan? Korang akan judge "eee anak manja, tidur bawah ketiak mak ayah" . "eee mengada2 nak jaoh sikit2 pun tak boleh" . Okay what the fuck? My life okay , its none of your business kalau kau nak masuk campur kan. And seriously , akan jarang blek even Melaka je pun Yana oi. Haha and Afiq pun boleh cakap "pergi sana untuk study kan?Belajar rajin2 okay?" . Yaa , aku ingat pesan kau sayang. Okbye will continue



Okay see! This is the first thing yang akan aku sumbat dalam beg besar. Okay?Boleh pergi kan :)

No comments:

Post a Comment