Sunday, June 26, 2011

Makan selagi boleh

Hello assalammualaikum,

Sekarang memang terasa sangat lapar ketika menaip entry nih. Okay tahan yana tahannnn. Hahaha. Lets see what I post for this entry. Nahh , nak cerita sikit pasal makanan biar korang terliur sikit. Sikit ? Banyak pun boleh pergi kan. Hehe. Memang kalau perut hang tengah lapo , semua benda yang kau anggap memang tak sedap automatik akan jadi sodapppppp kan? Haha okay same goes to me. Ada dua makanan aku tunjuk kat bawah nih. Meh sini meh. Kita kenyang kan perut. Tengok gamba pun jadi kan? Hahaha



Okay this is 'bubur kacang hitam' I guess ahh. Yekeh?Entah , ini time dekat ruma lily . Dia amek punya banyak.So mcm mana nak habiskan? And fyi , aku memang tak suka bubur ni. Haritu mak buat punya seperiuk beso .Ambek! Sape nak habiskan? Haha I told to my mum already , kkngah tak suka bubur mcm ni. Nak buat boleh tapi jangan smpai membazir kan? Ayah jugak yang bebel nanti . Hihi



Nahh , nyumm nyummm! Kau tengah lapar ke tak lapar ke kalau kau tengok sekali pun memang confirm kau pusing berkali2. Dapat tengok pun jadi ye tak? Mcd ni sape tak suka kan? Budak 5tahun pun pandai mintak2 Mcd ni. Masing2 maju ke hadapan dah. Nak fast food je . Yng slow food taknak pulak kau mntak kan? Isk isk.

Hahh kauu , nampak keenakannya? Itu baru sikit. Later aku rajin memang aku cerita segala makan yang sodap2 eh. Hahaha. Okay dah boleh pergi mandi sekarang dah aku ghase. Kbye

No comments:

Post a Comment