Sunday, June 26, 2011

They're amazing

Hello assalammualaikum ,

Evening , yeah fyi dari pagi ke petang aku tak kelua bilik . Senang cerita , aku dok ngadap lappy dari pagi kau tahu? Kalau afiq tahu memang sure kena bebel habis. Calar telinga aku nak denga. Haha . So put a blame on me right? Pandai buat pandai tanggung! Memang keje aku macam ni lerr. Rileks, mcm ni lah ghupe budak ternak lemak kat rumah kan? Kau imagine kalau dah start study nanti, hah aku ade mase nak repair2 blog nih segala ? Hah memang tak lah aku ghase. But , mybe in a week just sekali kot aku akan update kan. Alaa tak update pun ape susah. Ade ke orang nak duduk and focus kat entry aku ni kan? Ade ? Kalau ada okay thanks sangat. Hihi *biglaugh* .

And harini tak kemana as well lah . Yaa dan seperti biasa nya kan  kalau aku rasa bosan aku akan tengok segala gambar yang ada dalam album. And when Im open my bff's album , nampak satu gamba . And serious rasa sedih pulak . I told you , sekarang masing2 susah nak lepak same2 mcam dulu kan? Sedih kan bunyik dia. Nak tengok ? Meh satt aku upload......



Nahh, tuu diaaa! Okay from left : Lily, bella ,uyien and mey . Guys , miss you ols :(


No comments:

Post a Comment