Monday, July 4, 2011

Pray the best for me :)

Assalammualaikum ,



Today is 4th July . And tomorrow I will register for a new student . Ya allah , macam2 perasaan dah tertanam dalam hati nih . Only God know how Im feel right now . Nak dicerita kan sikit , selama aku hidup 18 tahun nih , amboi dah bosa anak omak . Hihi . Okay selama 18tahun aku hidup nih , Im never far apart from my family . Serious! Nampak mcm anak manja, tidur bawah ketiak mak kan? Yang penting aku tidur bawah ketiak benny . Hihihi . Benda betol buat ape nak reka cerita kan . Dari dalam perut mak sampai lah skrg ni ke mana je nak pergi mesti lah dengan family . Anak manja ? Tak manja sangat lah , takde lah asik nak kena belai, baca bed time story sebelum tidur tu semua kan. Im eighteen already hoi! Haha . Manja dia dari segi tak pernah nak jaoh2 nih semua lah kan . Aaaaaa macam mana nak terima hakikat ? :'/

Sebenarnya tak kesah nak jaoh2 semua. Kena berdikari sikit kan ? And serious pasal berdikari tu aku dah rasa dari kecik lagi . Bila dah besar panjang nh tak kesa sangat pasal tuh . Just tak tahu macam mana keadaan nya bila dah jaoh dari family kan . Melaka je kan Yana ? Jangan nak 'jaoh' sangat la . Hihihi jaoh tak jaoh , kalau dah nak homesick nanti aku tak tahu lah kan . Tapi insyaALLAh tak lah . Hope so kan. And my benny , OMAIGOD! Ini serious susah nak cakap . Dia jelah selalu faham perasaan aku sebagai perempuan . Ape aku cerita dekat dia ape aku luah kat dia aku cubit dia aku rotan dia aku jerit pun dia still 'cool' okay . Hahaha nama pun kucing kan? Pedulik pulak dia dengan semua tu kan. Hee

Lepas tu eman dengan kak lang. Adik2 tersayang ni hah , tolong ye dik. Dekat rumah jangan lah nak kasi gempak dengan jerit2 korang berdua . Kalau boleh akak kena mengalah dengan adik ye lang ? Korang dua jangan malas2 kemas rumah . Ni bibik simpanan nak pegi belajo dah . Hihi. Mak penat2 balek keje kalau boleh ringan2 kan beban mak ngan ayah tu k . Lepas ni korang dua je tggl kat ruma tu dengan ayah n mak . Pandai2 urus ruma eh adik2 ku. Eman pulak , jangan malas nak basuh kasut sekola eh ?Lepas ni takde orang dah nak jerit2 dekat awak suruh basuh kasut skola. Lepas ni ingat2 sendiri eh . Kkngah tak dpt nak buat tu semua dah . Eman pun dah beso kan , kena blaja berdikari jugak .Kurang2 kan lah cartoon awak kat tb tu . Lebih2 kan pesbuk takpe. Eh ? Haha jahat nya mengajar benda sala . Hihi

And lastly , my dear Afiq . Susah sikit nak lepak2 dengan awak dah . Nak text nak otp tak boleh smpai pukul 4 5 pagi dah kan ? Serious sedih sikit . Tapi tolong jangan stop membebel dekat saye okay ? Teruskan bebelan awak yang mcm nenek kebayan . Aku sanggup dengar bebel kau tu . Sakit telinga pun tak peduli dah . Itu je cara dpt lepas rindu . Opsss, hihi lebih2 pulak kan nak emo nye . Hm , ingat eh . Jaga makan , jaga nenek jaga aliff . Nenek yang penting dia makin tak sehat kan . Nanti free2 dtg melawat I dekat hutan tu okay ? Pasti eh ? Bawak la apa yang patut , hihi . No matter what Afiq , hope you always besides me dear as my counselor sebab awk selalu bagi nasihat yang menaikkan semangat aku tahu . And thanks dear . Im promise , Iloveyou 




Much love - Yana Nordin

No comments:

Post a Comment